м.Київ, вул. Автозаводська 76 (заїзд з вул. Гулака. Тер. 3 карза)

РЕМОНТ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВАНТАЖНИХ АВТОМОБІЛІВ У КИЄВІ

МЕРСЕДЕС, МАН, ДАФ, СКАНІЯ, ВОЛЬВО, РЕНО, ІВЕКО

Ремонт вантажних автомобілів Рено

Французький виробник цивільних та військових автомобілів Рено завоював практично всю Європу та Азію. Вантажівки Рено Магнум (RENAULT MAGNUM) AE (390, 430, 470), E-TECH (400, 440, 480) виготовляються з двигунами MACK, DXi, а зараз навіть з Вольво, т.к. Volvo Trucks у 2001 році придбала контрольний пакет вантажного підрозділу компанії Renault (RVI).

За відгуками майстрів з ремонту вантажівок Рено (Renault) та клієнтів, які ці Магнуми Рено експлуатують, їх хворим місцем є паливна система, а точніше насоси на форсунки, розпилювачі паливних форсунок і паливні фільтри. Причому розпилювачі доводиться міняти майже щороку і пов’язано це з низькою якістю дизельного палива. Перед таким паливом капітулують і паливні фільтри, які доводиться міняти не лише при ТО, а й між ТО. Ремонт паливної системи Рено не дуже трудомістка справа – діагностика, дефектація, заміна та налаштування – втім, як і у всіх на сервісі вантажних автомобілів. Але двигуни MACK і версії з новим двигуном DXi13 об’ємом 12,8 л і 500 к.с., що відповідає стандартам Euro 4 і 5, де мотор обладнаний насос-форсунками 2-го покоління з тиском упорскування 2000 бар, часто приносять нові і нові сюрпризи своїм власникам. Але це можна сказати про будь-який дизельний двигун стандарту Євро 4 і вище. Тому ремонт двигуна Рено Магнум (Renault Magnum) потребує серйозного професійного підходу.

Викликає нарікання та пневмопідвіска кабіни вантажівок Рено Магнум внаслідок деяких помилок французьких інженерів-розробників, через що багато водіїв не люблять ці «кабіни-неваляшки». При різкому гальмуванні задні пневмоподушки нерівномірно заповнюються і вантажного кабіна Рено розгойдується, але ця проблема вирішується установкою четвертого крана рівня кабіни, щоб вирівняти рівень підлоги.

Варто відзначити у Рено Магнум проблеми із заднім стабілізатором, пружинками на гальмівних колодках передньої осі, педаллю акселератора та шкворнями, на термін експлуатації яких суттєво впливає стан ресор.

СТО Алекс-Авто проводить діагностику, обслуговування та ремонт вантажівок Рено (Renault) і ремонт коробок передач ZF-16 (AS TRONIC), що встановлюються на Рено Магнум. Цей автомат не терпить метушні та недбалого відношення ні від водія, якому він дарує і економію палива та комфорт, ні від майстрів, які займаються ремонтом КПП ZF-16. Достаток електонних примочок створює ремонтникам чимало складнощів і сюрпризів під час роботи з трансмісією Рено. Як би не були складні налаштування системи Retarder (моторного гальма) зі спеціальним клапаном у двигуні або Intarder (трансмісійного гальма), фахівці СТО Алекс-Авто впораються з поставленим завданням у найкоротші терміни.

СТО Алекс-Авто використовує багаторічний досвід своїх майстрів для діагностики, виявлення несправностей та ремонту двигунів, паливної системи, трансмісії, редукторів, ходової частини та пневмопідвіски вантажівок Рено.

СТО Алекс-Авто приймає на ремонт, діагностику та обслуговування вантажівки Рено (Renault), здійснює ремонт:

– Ремонт двигуна Рено (Renault)
– Ремонт паливної системи
– Ремонт ходової частини та пневмопідвіски
– Діагностика та ремонт гальмівної системи
– Ремонт КПП Рено (Renault)

СТО АЛЕКС-АВТО ШВИДКИЙ СЕРВІС !

МЕРСЕДЕС, МАН, ДАФ, СКАНІЯ, ВОЛЬВО, РЕНО, ІВЕКО

м.Київ, вул.Автозаводська 76 (заїзд з вул. Гулака. Тер. 3 карза)

Scroll Up