м.Київ, вул. Автозаводська 76 (заїзд з вул. Гулака. Тер. 3 карза)

РЕМОНТ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВАНТАЖНИХ АВТОМОБІЛІВ У КИЄВІ

МЕРСЕДЕС, МАН, ДАФ, СКАНІЯ, ВОЛЬВО, РЕНО, ІВЕКО

Ремонт вантажних автомобілів Ман

Найстаріша, з відомих на сьогоднішній день, компанія з виробництва вантажних автомобілів МАН розпочала свою історію понад два століття тому, а точніше у 1758 році. Але лише трохи більше 100 почало виробництво вантажних автомобілів. Історично склалося так, що компанія з такою історією має досвід незрівнянний із конкурентами, адже ними майже сто років тому був випущений дизельний двигун із безпосереднім упорскуванням.

Наразі виробництво вантажівок розміщено у чотирьох європейських країнах, Австрії, Туції, Польщі, Великій Британії та основне у Німеччині.

Компанія-виробник вантажівок МАН пропонує перевізникам чотири основні типи вантажних автомобілів:

MAN TGX — сідельні тягачі та класичні «одиначки» з максимальним рівнем комфорту для водія, корисним навантаженням від 15 до 70 тонн, що використовуються як для національних, так і для міжнародних далекомагістральних вантажоперевезень. Три кабіни, XL, XLX та XXL надають просторі умови для роботи та життя водія;

MAN TGS – сідельні тягачі, класичні «одиначки», самоскиди та різна будівельна техніка на шасі MAN з корисним навантаженням від 18 до 70 тонн, відповідають особливим вимогам, з якими вони стикаються у складних та важких умовах експлуатації, для роботи на будівництві та перевезень на короткий час. Є вибір із трьох компактних кабін: M, L та LX;

MAN TGM – середньотоннажні вантажівки, що включають в себе, класичні «одиначки» і самосв Man TGMали з корисним навантаженням від 7 до 26 тонн – оптимальне рішення для легких перевезень на короткі і внутрішньоміські відстані, і далекомагістральних перевезень, а також для роботи вантажівок на будівельному майданчику.

MAN TGL – малотоннажні, багатофункціональні вантажівки ідеальні в широкій області застосування, від міського транспорту до транспортних перевезень на будівельних майданчиках.

Ремонт вантажівок МАН (MAN) не відрізняється такою вже високою складністю при правильній початковій діагностиці вантажівок МАН на спеціальному устаткуванні та наявності спецінструментів та пристроїв. Найчастіше майстри на СТО Алекс-Авто стикаються з питаннями щодо ходової частини та пневмопідвіски.

При покупці автомобіля, виробник пропонує на вибір два типи підвіски – ресорно-листову, більш надійну, або додаткову задню пневматичну підвіску. І вже якщо про «надійність» MAN4 пневмопідвіски, в порівнянні з ресорною, виробник відразу попереджає, то варто задуматися і зробити висновки. Звичайно, пневматична підвіска забезпечує більший комфорт та захист від коливань при різних завантаженнях. Але в умовах вітчизняних доріг потрібно бути готовим до періодичних планових оглядів та діагностики пневмопідвіски МАН, ремонт якої не змусить на себе довго чекати без належного догляду.

Слід зазначити, що пневмосистема вантажівок MAN відрізняється високою надійністю, але й вона потребує періодичної діагностики та ремонту. Сам ремонт не становить якоїсь складності і виконується досить швидко, оскільки зводиться до стандартної заміни вузлів, що вийшли з ладу. Найбільш частою несправністю пневмосистеми на вантажівках MAN є той факт, коли після пробігу 50 тис. км. компресори починають гнати масло в пневмосистему, а через 100 тис.км пробиває прокладки під головками компресора і повітря починає надходити і систему охолодження. У таких випадках майстри СТО Алекс-Авто роблять ремонт компресора та промивання/продування як пневмосистеми так і системи охолодження.

Якщо згадати про наших частих гостей, то MAN TGA, що заїжджають на ремонт та обслуговування, ми бачимо найчастіше. Німецька якість досить легендарна, проте це зовсім не означає, що ці німецькі вантажівки позбавлені традиційних автомобільних “слабок” – як відомо, будь-яка техніка ламається. Ремонт МАН ТДА (MAN TGA) не стало винятком із цього правила. А загалом основні вузли цих автомобілів дуже надійні та довговічні.

Так дизельні двигуни MAN вважаються одними з найкращих. Вони надійні в експлуатації, економічні, екологічні і, що для нас, ремонтників, значно забезпечують вільне обслуговування всіх навісних агрегатів. Тим не менш, і цим двигунам необхідний поточний і капітальний ремонт. Але перед проведенням ремонту необхідно провести повну діагностику двигуна, яка включає:

– Визначення ступеня зносу деталей двигуна;
– Визначення стану шийок колінчастого валу і наявності задир на них;
– Контроль геометрії ГБЦ та блоку циліндрів;
– випробування ГБЦ на герметичність; – перевірку стану клапанів, їх напрямних та теплових зазорів.

СТО Алекс-Авто здійснює ремонт усіх основних вузлів тягачів МАН (MAN):

– Ремонт двигуна MAN;
– Ремонт паливної системи
– Ремонт ходової частини, пневмопідвіски та пневмосистеми;
– Діагностика та ремонт гальмівної системи;
– Ремонт КПП MAN.

Комп’ютерна діагностика автомобілів МАН (MAN)

На СТО Алекс-Авто комп’ютерна діагностика автомобілів МАН (MAN) виробляється за допомогою сертифікованого дилерського автосканера Man Cats – II, що успішно зарекомендував себе на європейському ринку і широко застосовується провідними сервісними станціями. Комп’ютерна діагностика вантажівок МАН за допомогою Man Cats – II дозволяє з високою точністю виявити несправність та скласти план та напрямок ремонтних робіт.

СТО АЛЕКС-АВТО ШВИДКИЙ СЕРВІС !

МЕРСЕДЕС, МАН, ДАФ, СКАНІЯ, ВОЛЬВО, РЕНО, ІВЕКО

м.Київ, вул.Автозаводська 76 (заїзд з вул. Гулака. Тер. 3 карза)

Scroll Up