Ремонт вантажних автомобілів Рено
Французький виробник цивільних та військових автомобілів Рено завоював практично всю Європу та Азію. Вантажівки Рено Магнум (RENAULT MAGNUM) AE (390, 430, 470), E-TECH (400, 440, 480) виготовляються з двигунами MACK, DXi, а зараз навіть з Вольво, т.к. Volvo Trucks у 2001 році придбала контрольний пакет вантажного підрозділу компанії Renault (RVI).
За відгуками майстрів з ремонту вантажівок Рено (Renault) та клієнтів, які ці Магнуми Рено експлуатують, їх хворим місцем є паливна система, а точніше насоси на форсунки, розпилювачі паливних форсунок і паливні фільтри. Причому розпилювачі доводиться міняти майже щороку і пов’язано це з низькою якістю дизельного палива. Перед таким паливом капітулують і паливні фільтри, які доводиться міняти не лише при ТО, а й між ТО. Ремонт паливної системи Рено не дуже трудомістка справа – діагностика, дефектація, заміна та налаштування – втім, як і у всіх на сервісі вантажних автомобілів. Але двигуни MACK і версії з новим двигуном DXi13 об’ємом 12,8 л і 500 к.с., що відповідає стандартам Euro 4 і 5, де мотор обладнаний насос-форсунками 2-го покоління з тиском упорскування 2000 бар, часто приносять нові і нові сюрпризи своїм власникам. Але це можна сказати про будь-який дизельний двигун стандарту Євро 4 і вище. Тому ремонт двигуна Рено Магнум (Renault Magnum) потребує серйозного професійного підходу.
Викликає нарікання та пневмопідвіска кабіни вантажівок Рено Магнум внаслідок деяких помилок французьких інженерів-розробників, через що багато водіїв не люблять ці «кабіни-неваляшки». При різкому гальмуванні задні пневмоподушки нерівномірно заповнюються і вантажного кабіна Рено розгойдується, але ця проблема вирішується установкою четвертого крана рівня кабіни, щоб вирівняти рівень підлоги.
Варто відзначити у Рено Магнум проблеми із заднім стабілізатором, пружинками на гальмівних колодках передньої осі, педаллю акселератора та шкворнями, на термін експлуатації яких суттєво впливає стан ресор.
СТО Алекс-Авто проводить діагностику, обслуговування та ремонт вантажівок Рено (Renault) і ремонт коробок передач ZF-16 (AS TRONIC), що встановлюються на Рено Магнум. Цей автомат не терпить метушні та недбалого відношення ні від водія, якому він дарує і економію палива та комфорт, ні від майстрів, які займаються ремонтом КПП ZF-16. Достаток електонних примочок створює ремонтникам чимало складнощів і сюрпризів під час роботи з трансмісією Рено. Як би не були складні налаштування системи Retarder (моторного гальма) зі спеціальним клапаном у двигуні або Intarder (трансмісійного гальма), фахівці СТО Алекс-Авто впораються з поставленим завданням у найкоротші терміни.
СТО Алекс-Авто використовує багаторічний досвід своїх майстрів для діагностики, виявлення несправностей та ремонту двигунів, паливної системи, трансмісії, редукторів, ходової частини та пневмопідвіски вантажівок Рено.
СТО Алекс-Авто приймає на ремонт, діагностику та обслуговування вантажівки Рено (Renault), здійснює ремонт:
– Ремонт двигуна Рено (Renault)
– Ремонт паливної системи
– Ремонт ходової частини та пневмопідвіски
– Діагностика та ремонт гальмівної системи
– Ремонт КПП Рено (Renault)
СТО АЛЕКС-АВТО ШВИДКИЙ СЕРВІС !
МЕРСЕДЕС, МАН, ДАФ, СКАНІЯ, ВОЛЬВО, РЕНО, ІВЕКО

